سیر تا پیاز در مورد QNET

(The Best Products in The Right Business)

سیر تا پیاز در مورد QNET

(The Best Products in The Right Business)

کیونت در OBTAINER

حضور عکس هایی از افتخارات کمپانی کیونت و شخص آقای پاتمن سناتیراجا

در آخرین شماره ی مجله ی OBTAINER در سال 2011

یکی از معروف ترین مجلات بین المللی فروش مستقیم

نظرات 3 + ارسال نظر
مالباخته یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:45

کیونت همون گلدکوییسته.من پنج ماه توی کیونت بودم از نظر دولت جمهوری اسلامی ایران کیونت و گلدکوییست هرمی اند حالا شما هر چی میخوای گه خوری کن.من هشت میلیون تو کیونت پول به گا دادم.دست از سر جوونای مردم بردارید دیوسا کس شعر تحویلشون ندید

درسته فهش دادی و نشر اینگونه کلمات در فضای مجازی از لحظ فرهنگی و قانونی درست نیست .
ولی به عنوان یه فرد بی طرف میگم.
اگه ظرر هم کردی ، حقته چون آدم با اطلاعات کامل در یک حرفه ی جدید پا میزاره !
امیدوارم فهمیده باشی چی میگم.
موفق باشی

نظامی جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:59

من فوق لیسانس it دارم و در مورد نت ورک اطلاعات کافی دارم . و یکبار در net پرزنت شدم و کار نکردم اما شرکتیه که هیچ مشکلی نداره اگه مشکلی هم باشه از ماست.. و لطف کنید بهم بگید چه چیزیی تو ایران قانونیه ؟... در ضمن شرکت های ایرانی هم لطف کنید درست کار کنید.با تشکر

دقیقا صحبتی که دکتر علی اکبر جلالی در مورد نتورک مارکتینگ میکنه همینه !
فوق لیسانس IT داره !
عضو هیات علمی دانشگاه های داخلی و استاد دانشگاه های آمریکا !
و با این همه معلومات همین رو میگه !
پس این حرفا دروغ نیست. . .

آرتین سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:59

سلام من یکی از کسانی هستم که تجربه نت کیونت رادارم
مشکل ما ایرانی ها اینه که نمیتونیم قبول کنیم زندگی دیگه با کارگری و درس خوندن سپری نمیشه.
عزیزی که الان داری واسه مدرک لیسانس یا دکترا تلاش میکنی.خداقوت ولی به نظرت ایران به چنتا دکتر مهندس و استاد دانشگاه نیاز داره.اگه دوستان میگن نتورک اشباع میشه خب صنایع ما که با این همه دانشجو زودتر باید اشباع میشد.
نت ورک هم مثله بقیه شغل ها یه کاره.فقط الان بگردین یه شرکت خوب و قانونی و تیم کاری و فعال پیدا کنین و شروع کنین یا هم درستونو ادامه بدین.زندگی دسته خودتونه کسی شمارو مجبور نکرده.سپاس یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد