سیر تا پیاز در مورد QNET

(The Best Products in The Right Business)

سیر تا پیاز در مورد QNET

(The Best Products in The Right Business)

سال ٢٠١٢ مبارک

با سلام خدمت همه دوستان عزیز  ، فرا رسیدن سال جدید میلادی رو تبریک میگم و برای تک تک دوستای همکارم در کمپانی بزرگ و قدرتمند کیونت آرزوی رسیدن به بهترین آرزوهاشون رو دارم.

و برای کسانی هم که قصد ورود به جمع نیتوورکتر های این کمپانی رو دارند ، پیشاپیش خوش آمد میگم .

کسانی هم که برای تحقیق در مورد کمپانی بزرگ ( کیو-آی ) و مخصوصا بخش پر قدرت ، بازاریابی و فروش این کمپانی (کیونت) به این وبلاگ آمده اند. باید بگم که این کمپانی نیاز به تحقیق نداره و فقط در مورد تیمی که میخواهند با آن به این کمپانی بپیوندند تحقیق کنند .

با آرزوی موفقیت برای همه

مدیر وبلاگ

نظرات 7 + ارسال نظر
داود سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:17

سلام
اگه امکان داره در مورد تیمهای که به صورت اصولی کارانجام میدن را معرفی کنید.و اصولهای پایه برای موفقیت در این کارو بیان کنید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02

shoma khodetonam to in kar karkardin? man donbale ye team khob hastam

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

slm dadash ye team khob to tehran jay soragh dary?

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:40

بهترین تیم، تیم ‏L TEAM

موفق باشید !

محمد یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:28

از بدبخت شدن مردم پول به جیب میزنی .آٔدم انقد بی شرف!!!

اینجوری نگو !
همه مطلب های وبلاگ رو بخون بعد فحش بده.

Am شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:03

سلام و خسته نباشید.من دنبال یه گروه خوب میگردم اطلاعاتمم تو این زمینه کامله و میدونم باید چیکار کنم ولی دنبال یه گروه خوبم.ممنون میشم یک گروه خوب معرفی کنین.مدیر وبلاگ اگه امکانش هست میخوام یه مشاوره ای باهاتون داشته باشم.ممنون میشم.

محمد یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 13:09 http://mohammadfire6172.blogfa.com

سلام به نظر من بهترین و اصولی ترین تیم توی کل ایران تیم انرژی هستش. چون خود من توی این تیم دارم فعالیت می کنم و پشتیبانی های زیادی رو از اون ها دیدم و توی کار تونستم به اهدافم برسم. ممنونم از سایتتون. فقط qn

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد