سیر تا پیاز در مورد QNET

(The Best Products in The Right Business)

سیر تا پیاز در مورد QNET

(The Best Products in The Right Business)

بازدید 8888

این روز ها کمتر وبلاگ و سایتی هست که اطلاعات را با منبع رسمی خود شرکت ها بزاره و خدا رو شکر تا به حال توی این وبلاگ هیچ مطلب کذبی گفته نشده .

این که این مطلب رو نوشتم واسه این بود که امروز که به وبلاگ سر زدم توی آمار وبلاگ عدد 8888 رو دیدم ، من خوشحالم  که وقتی حتی گرفتاری های کاری فرصت نوشتن مطلب توی وبلاگ رو از آدم میگیره باز هم کسانی هستند که به مطالب صحیح ارج بزارند.

این وبلاگ تا به اینجا برسه ، فیلتر شد و دوباره رفع فیلتر شد . شاید به خاطر اینکه فهمیدن اطلاع رسانی کردن مالیات نمی خواد که غیر قانونی باشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
نتورکر شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33

سلام دوست عزیز ، خیلی ممنون از بلاگ قشنگت ، ببینم خودتم بازاریاب کمپانی کیونت هستی ؟
لطفا جواب سوال و اگه راهکار و پیشنهاد هم داشتی برام بفرست .

آینده از آن ماست ما می ترکونیم .

درود بر تو

سلام عزیز ،
من هنوز خودم رو مدیون کیونت میدونم. اما در حالا حاضر ترجیح دادم نتوورکی رو کار کنم که راحت تره و قانویه !
من در حال حاضر نتورکتر پنبه ریز هستم.
شاید به نظر جالب نیاد ولی در حال حاضر در ایران بهتر از کیونت هست.
دوست داشتی نظراتت رو میشنوم .

وحید شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:10

سلام در مورد خرید تورهای مسافرتی و راههای سریع رشد کردن و نحوه سوددهی کمپانی توضیح بدید
ممنون

توضیحات بیشتر رو از لیدرتون دریافت کنید !
من شرمنده ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد